Now you see me

Ik vond Cheers aanvankelijk niet heel erg leuk. Ik kon de humor niet goed vatten en vond het maar zo-zo. Dat veranderde met de komst van barman Woody. Op de een of andere manier vond ik die dommige slungel, gepeeld door naamgenoot Woody Harrelson, ontzettend geestig en onweerstaanbaar. Sindsdien heb ik weinig afleveringen van deze NCRV-serie gemist.

20130713-022213.jpg

Later ging Woody ook in films spelen. Indecent Proposal met Robert Redford; Natural Born Killers met Juliette Lewis; maar vooral de hoofdrol in The People vs Larry’s Flynt maakte grote indruk, mede door de tegenspelers Courtney Love, Ed Norton en zijn boer Bratt Harrelson (die ook in de film zijn broer speelt).

20130713-022934.jpg

Maar de laatste tijd was het een beetje stil. Hij speelde nog een paar afleveringen mee als het vreemde vriendje van Grace in Will & Grace.
Maar nu speelt Woody één van de hoofdrollen in de onverwachte hitfilm van deze zomer: Now you see me. Een film die draait om vier illusionisten die een nieuwe sensationele truc hebben: het live beroven van een bank. Een heel originele film, waar de special effects nu eens niet voor een superheld zijn ingezet. Een geweldige portie entertainment voor de vrijdagavond. En een groot Welcome back voor Woody, die met zijn komisch talent de lachers op zijn hand heeft!
The closer you look, the less you’ll see. Ik zeg: gaat dat zien!

20130713-023934.jpg

Leave a Reply

