Best of 2014

Wat waren mijn meest memorabele ervaringen het afgelopen jaar (met bijhorende blogs).

5. Detox Challenge
Vier weken in februari geen alcohol, vlees, koffie, brood, suiker, koeienzuivel en e-nummers. Ik vond het aanvankelijk maar nonsens, maar ik bleek me er wel bij te voelen. Ik heb er een aantal zeer waardevolle inzichten aan over gehouden en ook een aantal slechte eetgewoonten kunnen afschaffen.
Lees mijn blogs: Detox: Food 4 Thought, Detox: Good 4 U?Detox Challenge, Detox: A Cold Shower?Detox Experience, Detox: Move Your Body, Detox Horizon

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/66b/54266826/files/2014/12/img_4449.jpg

Dotan

4. Justin in concert
Met een wagonlading hits op zak kan de voormalig boyband-ster al een avondvullend concert vullen. En de toegift Mirrors overtrof al het voorgaande! Wat een tophit van een rasperformer.
Andere topacts die ik live zag: Caro Emerald, Dotan, Kensington en Clean Bandit.
Lees mijn blogs: Justin Timberlake: Music or Movies?, New Michael Jackson?, Classical Pop

3. David van Michelangelo
/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/66b/54266826/files/2014/12/img_4034.jpgFlorence is een prachtige stad.Terecht, dat Dan Brown er zijn laatste roman Inferno grotendeels in situeerde. Het beeld van David vond ik het hoogtepunt. De schoonheid van het beeld is overweldigend. Tijdens dezelfde tocht ook de toren van Pisa beklommen. Ook dat is een ervaring op zich: Je raakt geheel uit balans als je naar boven klimt, alsof je in een kermisattractie zit.
Lees mijn blogs: Dolce Vita (Italo), Inferno (met plot-verklappers!!!), Inferno (zonder plot-spoilers)

2. Uluru @ SunsetIMG_2986
Een van de vele hoogtepunten in Australië. Indrukwekkende Tafelberg midden in de woestijn is bij zonsondergang nog imposanter dan overdag. En het jaar begon in Australië al overdonderend met het vuurwerk in de haven van Sydney!
Lees mijn blogs: Rock Around The Rock (Australia), Happy New Sydney (Australia), Greatest Down Under Hits

1. Mon Ventoux
/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/66b/54266826/files/2014/12/img_4235.jpgHet vraagt een hoop training, het is een teringeind rijden, maar de beklimming van de Kale Berg was een ware belevenis. Veel tijd om boven op de berg van het uitzicht en de prestatie te genieten was er niet. Het weer sloeg genadeloos om, waardoor de afdaling in stromende regen een ware helletocht was! Het was sowieso een goed fietsjaar: ik reed meer dan 5000 kilometer op Runkeeper, wat goed was voor meer dan 156.000 calorieën!
Lees mijn blogs: Mon Ventoux, Bicycle Race (Ventoux)

En hier is mijn blog met hoogtepunten van 2013: 2013 Top 5

Leave a Reply

